Bra at det er tradisjonelt i utformingen (alltid et pluss), men ser dessverre litt billig ut.Fredrik wrote: ↑22 Mar 2022, 20:06 Her er noen illustrasjoner som ble sendt inn sammen med et oppdatert planforslag for utviklingen av den gamle brannstasjonstomten i Lillehammer. Den tidligere brannstasjonen ligger i det som kalles for kvartal 10 i Lillehammer sentrum. Planen er å erstatte den med et nytt boligprosjekt med rundt 60 leiligheter. Prosjektet er utformet som et delvis lukket kvartal med bebyggelse i tre til fire etasjer.
Prosjektet er tegnet av Larkas arkitekter.
Jeg forstår meg ikke på det hjørenvinduet, selv hvis man liker denne type bygg så synes jeg det er et nærmest uforståelig estetisk valg, det bryter opp en ellers sammenhengende fasade for ingen grunn.Fredrik wrote: ↑10 Aug 2022, 20:03 Et lite infill-bygg som er planlagt bygget på det som i dag er en parkeringsplass i Grønstads gate 58. Prosjektet vil inneholde 15 leiligheter.
Illustrasjonen er hentet fra denne Finn-annonsen.
Nice, vi tar det vi får. Relativt koselig.Fredrik wrote: ↑22 Oct 2022, 10:23 Noen nye illustrasjoner av planene for den gamle brannstasjonstomten/kvartal 10. Planene ble behandlet av kommunens planutvalg tidligere denne uken. De bestemte at høydene på prosjektet måtte reduseres (slik som sett her).
Dokumentene fra møtet kan sees her.
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests
© 2022 NyUrban. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.