Fredriksstad | Område | Værste
    Annevanne
    Has thanked: 9 times
    Been thanked: 1 time

Re: Fredriksstad | Område | Værste

by Annevanne » 27 Aug 2023, 18:15

Fredrik wrote: 26 Aug 2023, 07:30 Det har nå blitt publisert en del illustrasjoner av planene for området ved gangbrua til sentrum. Prosjektet er tegnet a A-lab. Jeg synes ikke prosjektet ser så veldig imponerende ut fra avstand (slik som i første illustrasjon), men fasadene har faktisk en del fine detaljer som blir synlig på nærmere hold.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Artikkel.
    Uten tvil riktig retning. Men dette burde være minimumsnivået. Jeg liker bruken av buer.
    Fredrik
    Site Admin
    Has thanked: 29 times
    Been thanked: 82 times

by Fredrik » 02 Sep 2023, 07:27

Noen illustrasjoner av som viser første delområde av Værste Syd-utbyggingen. Delområdet består av punkthusene som kan se til vest på situasjonsplanen. Prosjektet på dette delområdet blir kalt for Innseilingen Fredrikstad.

Image

Image

Image

Image

Prosjektets nettside.
    Fredrik
    Site Admin
    Has thanked: 29 times
    Been thanked: 82 times

by Fredrik » 10 Sep 2023, 08:53

Fredrik wrote: 26 Aug 2023, 07:30 Det har nå blitt publisert en del illustrasjoner av planene for området ved gangbrua til sentrum. Prosjektet er tegnet a A-lab. Jeg synes ikke prosjektet ser så veldig imponerende ut fra avstand (slik som i første illustrasjon), men fasadene har faktisk en del fine detaljer som blir synlig på nærmere hold.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Artikkel.
    Her er en ny oversiktsillustrasjon av dette prosjektet. Det bygget nærmest "kameraet" har derimot en veldig skuffende fasade. I tillegg synes jeg Værste-området i sin helhet virker litt rotete.

Image