Som en generell regel har jeg ingen problem med å ta selvkritikk, og som sagt, dere legger retningslinjene for hvordan forumet modereres. Men i den konteksten jeg refererer til, har jeg ingenting å ta meg sammen for, hvis det ikke er fair for meg å reagere sterkt på å bli sammenlignet med ekstremister som snakker om "kulturmarxisme", så vet jeg ikke hva som er fair. Men hvis dere tar det så lite seriøst at dere kun slettet den kommentaren etter jeg påpekte det, så vet jeg hvor forskjellig lista ligger for noen.Mikael wrote: ↑06 Dec 2023, 07:48 Du må se deg i speilet, det er riktig at du er den som har fått klart flest innlegg slettet her inne og dette er ikke tilfeldig. I mange diskusjoner her går du rett på person når folk er uenige med deg og dette forsurer forumet. Ta deg sammen, enkelt og greit. Dette gjelder selvfølgelig andre debattanter også. Den klare standarden du etterspør heter sunn fornuft, og de aller fleste her inne har ikke noe problem med dette.
Dette forumet er ikke en kamp for hvem som har rett angående stilarter innenfor arkitektur, det er et forum for folk som er opptatt av urban utvikling, og det finnes mange måter denne utviklingen kan skje på.
Jeg kan fint legge samtalen død der, men det er ihvertfall mitt perspektiv på saken.