Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja, det er generelt ikke et godt tegn når man føler behovet for å bruke så mye grønt for å skjule arkitekturen på bygget. Jeg kan virkelig ikke skjønne at det ikke settes større krav til utformingen av såpass store bygg såpass sentralt.
En ny enebolig som er planlagt bygget i Hylleveien (nummer 23) i Arendal sentrum. Det erstatter en eldre, men falleferdig bolig som står der i dag. Jeg pleier ikke å legge ut enkelt-eneboliger i slike tråder som dette, men akkurat denne boligen vil være svært synlig i byen og vil være med på å definere hvordan sentrum fremstår.
Enda et eneboligprosjekt som er planlagt i Arendal sentrum. Denne har adresse Kastellveien 30 og ligger faktisk rett på den andre siden av "dalen" for prosjektet i innlegget over.
Noen nye illustrasjoner av planene for utviklingen av området på Fløyheia. Planene inneholder nå blant annet et hotell. Jeg synes det ser ganske sympatisk ut (i hvert fall det bygget til venstre).