Noen nye illustrasjoner av dette prosjektet med omgivelsene rundt. Spør du meg vil dette ble det fineste moderne bygget på Holtet (dog så er det ikke så veldig sterk konkurranse).Fredrik wrote: ↑15 Sep 2025, 18:17 Et nytt leilighetsbygg som er under planlegging i Marienlundveien 4 og 6 på Holtet. Dette er kun noen foreløpige illustrasjoner og de innsendte skissene viser en mengde forskjellige forslag til utformingen av bygget. Prosjektet er tegnet av Ihuga.
Saksmappen.
Et bilde tatt av meg i dag.Fredrik wrote: ↑15 Apr 2022, 10:12 Et prosjekt jeg like er dette infill-prosjektet i Balders gate 28 på Frogner. Prosjektet, som markedsføres under navnet Balders Plass, vil erstatte en bensinstasjon som ligger der gaten møter Løvenskiolds gate. Det vil inneholde 6 leiligheter samt næringsarealer i første etasje. Bygget er tegnet av arkitektkontoret Einar Jarmund & Co og arkitekturen er inspirert av funkisbyggene i området. Plan- og bygningsetaten ga rammetillatelse i mai i fjor og det er nylig blitt innvilget en søknad om rive det gamle bensinstasjonen.
Prosjektets nettside.
Ja fint at man har avtrappa bygget mot naboer på begge sider når bygget i utgangspunktet er like høyt
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
© 2022 NyUrban. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.