Om du tenker på hjørnegården, så er ikke den en del av prosjektet og jeg antar at den ikke er eid av samme person (altså vanskelig å få til en restaurering på den her). Men jeg ellers enig med deg og jeg mener at hjørnegården ideelt sett burde fungere som mal med tanke på plassering og utforming hva gjelder annen bebyggelse langs gaten.civilman wrote: ↑31 Mar 2023, 10:41 Kjenner det koker inni meg når jeg ser forslag som dette. Her har vi en fantastisk mulighet til å restaurere jugendbygget og bygge nytt i samme stil nedover (som burde vært ett krav) for å forbedre Elgseter gate. Flytter fra byen hvis denne flausen blir til realitet.
Det var det jeg mente, bare litt dårlig forklartFredrik wrote: ↑31 Mar 2023, 10:44Om du tenker på hjørnegården, så er ikke den en del av prosjektet og jeg antar at den ikke er eid av samme person (altså vanskelig å få til en restaurering på den her). Men jeg ellers enig med deg og jeg mener at hjørnegården ideelt sett burde fungere som mal med tanke på plassering og utforming hva gjelder annen bebyggelse langs gaten.civilman wrote: ↑31 Mar 2023, 10:41 Kjenner det koker inni meg når jeg ser forslag som dette. Her har vi en fantastisk mulighet til å restaurere jugendbygget og bygge nytt i samme stil nedover (som burde vært ett krav) for å forbedre Elgseter gate. Flytter fra byen hvis denne flausen blir til realitet.
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests
© 2022 NyUrban. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.