Stå i kø rundt Sognsvann - nå også rundt Maridalsvannet!KvikHalden wrote: ↑30 Apr 2022, 12:28Gøy at Nordmarka nå er definert som et område som "minner om natur"
Tipper en stor andel av kjøperne er 50+ fra omkringliggende som downsizer men ikke vil flytte langt. De har jo ganske mye å kjøpe for når de selger husene sine.Surbanpomp wrote: ↑30 Apr 2022, 00:50 Har klødd meg litt i hodet over noen av de prislappene OBOS har satt her.
Jeg burde kanskje ha tatt turen på en visning i de høyeste etasjene før jeg skriver dette, men: dette er jo nedi bakken oppi Gokk!?
Jo, jeg vet at det er nokså kort tid sentrum om man tar toget ... tar bare litt mer tid enn fra Lillestrøm![]()
Godt spørsmål - eller, i hvert fall: det var et godt spørsmål for fem år siden.Eiriks1 wrote: ↑02 May 2022, 12:52 Vi (par i 30 årene) har vurdert å kjøpe en av disse leilighetene, og for vår del er det definitivt marka som trekker. Med jobb på Helsfyr og i Oslo sentrum bekymrer jeg meg imidlertid over det dårlige kollektivtilbudet. Men det må vel bygges ut med denne store veksten i antall boliger/mennesker? Noen som vet noe om dette?
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests
© 2022 NyUrban. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.