Bergen er gammel by med mye gammel bebyggelse. Men, vi kan ikke fortsette å bygge gammelt og mye av det gamle er overmodent for utskiftning. Det er et enormt behov for modernisering, og denne type prosjekter må det bli mer av for at byen skal ta steget inn i fremtiden. Forhåpentligvis får vi tilsvarende utbygginger både på Laksevåg og i Sandviken også.
Annevanne wrote: ↑05 Sep 2022, 18:28Jeg må innrømme at jeg klarer ikke å forstå hvordan du ikke forstår kritikken. Dette er på INGEN måte å "spille på lag med eldre bebyggelse", så jeg tror at din standard for det er totalt forskjellig fra min og derfor ser vi ikke overens. Ingen her er imot revitalisering, men revitalisering kan gjøres vakkert hvis man gidder å bruke mer enn tre minutter for å tegne litt vakre fasader. For meg er ikke dette en gang nærme (altså vi er milevis unna) godt nok, men jeg vil gjerne vite hvorfor du synes det.thomas wrote: ↑05 Sep 2022, 10:15 Jeg må innrømme at jeg ikke klarer å forstå kritikken her. For meg ser dette ut som et fantastisk prosjekt, som så absolutt spiller på lag med en eldre bebyggelsen i bakkant. Det er dessuten et sterkt behov for revitalisering av dette området, som fremstår som forslummet idag.