Jeg er faktisk enig med deg med tanke på plasseringen av byggene. Jeg synes de virker veldig tilfeldig plasserte og jeg er svært skeptisk til at man greier å lage et levende byområde med såpass store avstander mellom hvert enkelt kvartal. Jeg mener det hadde vært langt bedre å samle kvartalene sammen og heller lage et større grøntområde ved siden av dem igjen.Annevanne wrote: ↑08 Nov 2022, 22:24 Ser ganske forferdelig ut. Byggene er bare plassert ned i landskapet uten mål og mening, sterile og stygge fasader uten sjel, lite farger, ingen symmetri, stygge gressplener på takene, motbydelige falske strender, rent dystopi. Totalt vemmelig arkitektur. Hele området ser ut som en katastrofe og er direkte vandalisering av kystlinjen.
Kanskje det er derfor jeg foretrekker strender i Frankrike eller mer lokalt: Borestranden i Norge .Men uansett er det bra å høre at jeg ikke er den eneste som misliker aspekter med dette forslaget.Fredrik wrote: ↑09 Nov 2022, 13:56Jeg er faktisk enig med deg med tanke på plasseringen av byggene. Jeg synes de virker veldig tilfeldig plasserte og jeg er svært skeptisk til at man greier å lage et levende byområde med såpass store avstander mellom hvert enkelt kvartal. Jeg mener det hadde vært langt bedre å samle kvartalene sammen og heller lage et større grøntområde ved siden av dem igjen.Annevanne wrote: ↑08 Nov 2022, 22:24 Ser ganske forferdelig ut. Byggene er bare plassert ned i landskapet uten mål og mening, sterile og stygge fasader uten sjel, lite farger, ingen symmetri, stygge gressplener på takene, motbydelige falske strender, rent dystopi. Totalt vemmelig arkitektur. Hele området ser ut som en katastrofe og er direkte vandalisering av kystlinjen.
Angående de falske strendene så er jeg mindre enig. En ganske stor mengde av de bynære strendene i Norge er enten delvis eller fullstendig falske og jeg i hvert fall ser ingen større problemer med det.
Users browsing this forum: Google Adsense [Bot] and 0 guests
© 2022 NyUrban. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.