Ser for det meste helt fantastisk ut, jeg digger den elegante, simple men samtidig klassiske fasaden på den hvite bygården. Det eneste å kommentere på er at noen av de andre bygningene ser litt mer kjedelig ut i utformingen og passer kanskje ikke like bra inn, men alt i alt er dette et flott prosjekt.Fredrik wrote: ↑10 May 2022, 21:36 Cityplan har publisert en del oppdaterte illustrasjoner av planene for kvartalet. Som vi kan se har den hvite hjørnegården vokst med én etasje mens teglbygningene er gjort noe lavere.
Illustrasjonene ble funnet på Facebook-siden til Cityplan.
For all del jeg tar heller tusen ganske fine murbokser over det meste som blir bygget idag men jeg synes bare det hvite bygget så hakket bedre ut (og derfor kanskje noe å bygge videre på), men blir spennende å se når det er fullført.Fredrik wrote: ↑11 May 2022, 19:14 Jeg liker prosjektet jeg og. Jeg tror teglbygningene kan fungere godt så lenge man bruker tegl av høy kvalitet og detaljene er godt gjennomførte. Nygaardsplassen (for øvrig fra samme arkitektkontor og utbygger) viser hvor godt ganske kjedelige murbokser kan fremstå med god detaljbruk.
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests
© 2022 NyUrban. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.