Ser billig og deprimerende ut, og helt likt som alle andre lignende prosjekter. Men jeg hørte noe om at folket skulle få ha innspill på hvordan området ble, men kanskje det er feil, jeg er ikke helt sikker.Fredrik wrote: ↑28 Mar 2022, 21:18 Jeg tenkte jeg kunne lage en tråd for den planlagte utbyggingen av Grønlikaia i Oslo. Grønlikaia-området er på 30 dekar og representerer det siste delområdet i Fjordbyen-satsingen. Det ligger rett sør for Sørenga og Bispevika.
Grunneier Hav eiendom sendte inn et planinitiativ for reguleringen av området i 2020. De ser for seg å utbygge 200 000 kvadratmeter med ny bebyggelse fordelt på en blanding av næring, kontorer, boliger og hotell.
Jeg antar at du refererer til disse greiene som ble avholdt i 2020? Den prosessen er i hvert fall ferdig. En rapport finnes her.
Bra, jeg gleder meg til å se de endelige resultatene. Håper innspill vil hjelpeFredrik wrote: ↑29 Mar 2022, 19:16Jeg antar at du refererer til disse greiene som ble avholdt i 2020? Den prosessen er i hvert fall ferdig. En rapport finnes her.
Angående arkitekturen så inviterte Hav eiendom til et parallelloppdrag for utformingen av de forskjellige delområdene tidligere i år, så illustrasjonene representerer nok ikke det endelige resultat.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
© 2022 NyUrban. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.